Thursday 28 March 2013

aku anak Malaysia

salam khamis, 1.56pm

dalam kita sibuk berskypy, tetiba terkantoi dengan bos. apa nak buat?
hrmmm...ni lah masalah yang melanda aku dan orang pejabat. duduk berdepan pun duk berskype lagi.. gosip..

sekali trperasan dgn leader cm ner, yer la kalau dah tersengih2 dpn pc per cer? . moral of the story jgn duk sengih2 n jgn wt lawak wktu chat. tapi boleh ker?

satu lagi masalah kalau dekat office ada wifi.. ha masing2 sibuk belek henset, ipad etc, mcm nak tembus benda alah tu. sume kejer kn hold..jenuh kalo macam ni dol...

tak salah nak mengulat ke, chatting ke, serve inrnet ke, janji kerja siap on time n tak ada mistake.. tapi jangan la nampak sangat,

nawaitu kita kan untuk bekerja

ini tuju pada aku n jiran sebelah aku kt office..letih nk suh wt kejer. tengok henset mcm nk tembus henst tu..

sib bik la, aku ni jenis x report kt bos...

cewah..perasan baik pulak aku ni.

No comments:

Post a Comment